خرید اینترنتی کتاب از فیدیبو با 90% تخفیف
نوشته شده توسط : fatemechekin

توضیحات سایت اینترنتی کتاب فیدیبو ،فروشنده انواع کتاب اینترنتی :

خرید کتاب اینترنتی مورد علاقه خود را از سایت اینترنتی فیدیبو با استفاده از کوپن تخفیف و تخفیف فیدیبو انجام دهید.

خصوصیات خرید اینترنتی کتاب:

زمانی که در ترافیک هستید می توانید هندزفری را در گوشتان بگذارید و از شنیدن یکی از رمان های مشهور جهان لذت ببرید. کتاب صوتی در سال 1932 برای نابینایان به دستور کنگره آمریکا تولید شد . کتاب های صوتی توسط چند گوینده خوانده شده و بر روی فرمت های قابل اجرا در موبایل عرضه می شوند . اپلیکیشن فیدیبو قابل نصب بر روی موبایل ، تبلت و رایانه شخصی می باشد و برای خرید اینترنتی کتاب، مجله، نشریه و دانلود رایگان کتاب مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید اینترنتی کتاب بدون نصب اپلیکیشن در فیدیبو بصورت کامل انجام نمی شود . با یک حساب کاربری میتوان همزمان روی سه دستگاه از فیدیبو استفاده کرد و دانلود رایگان کتاب مورد علاقه خود را با کوپن تخفیف فیدیبو انجام دهید.وقتی خرید اینترنتی کتاب با استفاده از کد تخفیف فیدیبو انجام میدهیم آن نسخه برای همیشه در آرشیو کتابخانه ما باقی می ماند. در این نرم افزارجهت مطالعه بصورت آفلاین باید دانلود رایگان کتاب رابصورت آنلاین انجام دهیم تا زمانی که به اینترنت دسترسی نداریم بتوانیم خرید کتاب را انجام دهیم و شروع به مطالعه کنیم . البته برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف طاقچه یا کد جایزه کوییز اف کینگز می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8





:: برچسب‌ها: فیدیبو , کوپن تخفیفی فیدیبو , سایت تخفیف هات , تخفیف های فوق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: