نوشته شده توسط : fatemechekin

آشنایی با سایت ایسام
سایت ایسام یکی از معتبر ترین سایت ها است که دارای یک سیستم برای خرید، فروش و مزایده به صورت آنلاین می‌باشد. سایت ایسام الگو گرفته از سایت معتبر خارجی eBay است که در آن فروشندگان می‌توانند محصولات خود را به روش های مختلف به صورت آنلاین به فروش برسانند. همچنین می‌توانید به صورت قسطی از ایسام خرید کنید. علاقمندان می‌توانند با استفاده از کوپن تخفیف ایسام و کد تخفیف ایسام برای خرید اقساطی از سایت ایسام تخفیف دریافت کنند. این کوپن تخفیف و کد تخفیف ایسام از طرف سایت تخفیف هات تهیه شده است و در سایت موپن هم می توانید همانند تخفیف هات کد های تخفیفی دیگر دریافت نمایید. 

اعتماد به سایت ایسام
این سایت تمامی مجوز های مربوطه را کسب کرده است و لذا جای هیچ گونه نگرانی برای همکاری آنلاین با این سایت وجود ندارد و شما می‌توانید با خیال راحت از کوپن تخفیف و کدتخفیف ایسام استفاده کنید. این مجوز ها عبارتند از:
نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی استان تهران عضو سازمان نظام صنفی رایانه کشور

سیستم مطمئن انتقال پول در سایت ایسام
یکی از مهم ترین معیار ها برای اعتماد کردن و خرید آنلاین، بحث پرداخت و انتقال وجه است. این سایت ضمانت صد در صد را در قبال بازگرداندن پول به مشتری می‌دهد. خرید از این سایت به این شکل صورت می‌گیرد که شما پس انتخاب کالای مورد نظر خود و اعمال کوپن تخفیف و پرداخت وجه، پول مستقیما به حساب فروشنده منتقل نمی‌شود. بلکه در اختیار خود این سایت قرار می‌گیرد تا زمانی که شما کالای سفارش داده شده را دریافت و آن را تایید کنید. پس از آن پول به حساب فروشنده منتقل می‌شود. چناچه به هر دلیلی، کالا مورد تایید شما نباشد و یا به دست شما نرسد، مبلغ پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.

 

برای دریافت تخفیف ها و کد های بیشتر مانند تخفیف دیجی استایل یا کد تخفیف تیمچه کافیست تنها وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید. 

منبع:https://takhfifhot.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85



:: برچسب‌ها: تخفیف تیمچه , تخفیف ایسام , تخفیف دیجی استایل , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

توضیحات سایت اینترنتی کتاب فیدیبو ،فروشنده انواع کتاب اینترنتی :

خرید کتاب اینترنتی مورد علاقه خود را از سایت اینترنتی فیدیبو با استفاده از کوپن تخفیف و تخفیف فیدیبو انجام دهید.

خصوصیات خرید اینترنتی کتاب:

زمانی که در ترافیک هستید می توانید هندزفری را در گوشتان بگذارید و از شنیدن یکی از رمان های مشهور جهان لذت ببرید. کتاب صوتی در سال 1932 برای نابینایان به دستور کنگره آمریکا تولید شد . کتاب های صوتی توسط چند گوینده خوانده شده و بر روی فرمت های قابل اجرا در موبایل عرضه می شوند . اپلیکیشن فیدیبو قابل نصب بر روی موبایل ، تبلت و رایانه شخصی می باشد و برای خرید اینترنتی کتاب، مجله، نشریه و دانلود رایگان کتاب مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید اینترنتی کتاب بدون نصب اپلیکیشن در فیدیبو بصورت کامل انجام نمی شود . با یک حساب کاربری میتوان همزمان روی سه دستگاه از فیدیبو استفاده کرد و دانلود رایگان کتاب مورد علاقه خود را با کوپن تخفیف فیدیبو انجام دهید.وقتی خرید اینترنتی کتاب با استفاده از کد تخفیف فیدیبو انجام میدهیم آن نسخه برای همیشه در آرشیو کتابخانه ما باقی می ماند. در این نرم افزارجهت مطالعه بصورت آفلاین باید دانلود رایگان کتاب رابصورت آنلاین انجام دهیم تا زمانی که به اینترنت دسترسی نداریم بتوانیم خرید کتاب را انجام دهیم و شروع به مطالعه کنیم . البته برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تخفیف طاقچه یا کد جایزه کوییز اف کینگز می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: https://takhfifhot.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8



:: برچسب‌ها: فیدیبو , کوپن تخفیفی فیدیبو , سایت تخفیف هات , تخفیف های فوق العاده ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

توضیحات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، فروشنده انواع پوشاک:

کاربران تخفیف هات میتوانند با وارد کردن کد تخفیف دیجی استایل از 100 هزارتومان تخفیف خرید جواهرات سنجاق از فروشگاه مد و پوشاک دیجی استایل بهره مند شوند. جهت ورود به دیجی استایل و استفاده از تخفیف میبایست کد را کپی کرده و بر روی " خرید کنید " کلیک نمایید تا تخفیف در سایت دیجی استایل برای شما اعمال شود.

خرید لباس با کد تخفیف دیجی استایل:

دیجی استایل یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین مد ولباس می باشد.دراین فروشگاه اینترنتی کالاهای شناخته شده و معتبر ایرانی وخارجی از جمله لباس مجلسی،لباس مردانه،لباس بچه گانه و لباس زنانه و... را با کیفیت بالا،طراحی به روز و قیمت مناسب معرفی وعرضه می شود. دیجی‌ استایل یک مجله اینترنتی مد ولباس نیز به حساب می آید و اطلاعات خوبی را در زمینه مد و لباس و سبک زندگی به کاربران خود می دهد. دیجی‌استایل اصالت همۀ کالاهایش را تضمین می‌کند.دیجی استایل با ارائه کوپن تخفیف های متنوع و پیشنهاد های ویژه در قالب کد تخفیف دیجی استایل و کوپن تخفیف دیجی استایل همواره امکان دسترسی آسان و ارزان کاربران را به کالاهای اورجینال فرهم می کند.شما می توانید با دریافت کوپن تخفیف و کد تخفیف دیجی استایل تا 10 درصد تخفیف ویژه انواع لباس مجلسی،لباس مردانه،لباس مجلسی دخترانه ولباس زنانه با طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع بهره مند شوید.

البته شما برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند تخفیف باغ وحش ارم یا کد تخفیف داروکده می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید و تا بی نهایت تخفیف بگیرید. 

منبع: https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84

 



:: برچسب‌ها: سایت تخفیف هات , کوپن داروکده , کوپن دیجی استایل , کوپن تخفیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

نحوه استفاده از کد تخفیف آچاره :

سازمان ها می توانند جهت خرید اشتراک سازمانی از 50 تا مبلغ 100 میلیون تومان از کد تخفیف فوق استفاده نمایند. بطور مثال جهت شارژ 100 میلیون تومانی پنل خود 85 میلیون تومان پرداخت نمایند. لازم به توضیح است این اعتبار می تواند با مبلغ های مختلف بین افراد سازمان تقسیم و در اختیار آنها قرار گیرد، شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09022012051 (فروش سازمانی آچاره) تماس حاصل فرمایید. جهت ورود به سایت آچاره و مشاهده 256 خدمت تخصصی و عمومی آچاره باید کد را کپی کرده و بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برایتان اعمال شود.

خصوصیات سایت آچاره :

اگر به فکر بازسازی یا تغییر در منزل هستید، اول سراغ دانلود آچاره برید! اپلیکیشن آچاره برای رفع نیازهای روزمره مثل نظافت منزل شماست که به تازگی در شهرهمدان استقبال زیاد از آن دیده شده، سایت آچاره در راستای راحتی کاربران در تمام نقاط ایران از جمله شهرهمدان سرویس نصب و تعمیر و نظافت منزل با کیفیت واستفاده از بهترین ابزار با در نظر گرفتنه نظافت ساختمان، نظافت منزل و ایمنی طراحی میکند؛ با دانلود آچاره متخصصین حرفهای و باتجربه موجود در تمام ایران از جمله شهرهمدان انجام امور تعمیرات یا نظافت ساختمان شمارا انجام میدهند؛ ضمنا میتونید با توجه به سوابق و امتیازات متخصصان سایت آچاره و قیمت سایت آچاره، انتخاب دقیقتری کنید. البته برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند تخفیف باغ وحش ارم  یا کد  اینترنت رایگان همراه اول 99  می توانید وارد سایت جذاب تخفیف هات شوید.

 

منبع: https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-50-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%A2%DA%86%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D9%82%D9%85



:: برچسب‌ها: کوپن اچاره , خدمات منزل , خدمات محل کار , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

 نحوه استفاده  شارژ رایگان و مکالمه رایگان همراه اول:

مشترکین همراه اول می توانید با نصب اپلیکیشن ذره بین و بعد از وارد کردن شماره خود از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. لازم به توضیح است که این بسته هر ماه قابل تمدید است و تا 30 روز قابل استفاده است و با استفاده از ذره بین و نت رایگان آن میتوانید از نماوا به صورت رایگان استفاده نمایید. برای دریافت اینترنت و اپلیکیشن ذره بین تخفیف میبایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

بسته های مکالمه همراه اول

این سرور برای مشترکین خود انواع بسته های مکالمه همراه اول را در نظر گرفته است اما  طریقه فعال کردن این بسته های مکالمه همراه اول و همچنین طریقه استفاده از ان ها با هم کمی تفاوت دارد برای مثال مشترکین دائمی این سرور برای دریافت  انواع بسته های مکالمه همراه اول ابتدا باید ثبت نام نمایند، یا با شماره گیری کد های دستوری مکالمه رایگان همراه اول  و یا حتی اینترنت رایگان ازاین اپشن های هیجان انگیز همراه اول استفاده نمایند.

اینترنت همراه اول

یکی دیگر از خدمات بسیار ویژه این اپراتور کوپن تخفیف اینترنت رایگان همراه اول است. این سرویس شامل بسته اینترنت رایگان ساعتی و روزانه است، البته بسته های ترکیبی که شامل شارژ رایگان و اینترنت بعلاوه مکالمه رایگان همراه اول است، نیز برای تمامی مشترکین عزیز همراه اول وجود دارد. همچنین بسته های مکالمه همراه اول، به همراه پیامک و اینترنت رایگان یا شارژ رایگان قابل استفاده در سرویس های مشخص شده ای در حوزه های مختلف است. اکثر این بسته های ترکیبی و جذاب دارای اینترنت رایگان در حجم های مختلف برای مشتریان عزیز همراه اول فراهم شده است.

این مطلب در خصوص کد شارژ همراه اول رایگان واقعی و اینترنت بود و برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف تیمچه یا کد تخفیف ایسام کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع: https://takhfifhot.com/%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84

 



:: برچسب‌ها: کد نت برای همراه اول و ایرانسل , کد شارژ برای همراه اول و ایرانسل , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

موارد موجود در سایت اینترنتی تیمچه

تیمچه یک فروشگاه اینترنتی است که در آن هر چیزی که بخواهید پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال کالا های دیجیتال هستید، می توانید محصولات اصل برند های متنوع را در تیمچه پیدا کنید. لوازم خانگی مانند تلوزیون و لوازم برقی همچنین لوازم آشپزخانه  ارزان مثل انواع غذا ساز هم در این سایت برای خرید ارائه شده است. ابزار برقی و لوازم باغبانی و دیگر ابزار آلات دسته ی دیگری از محصولات در فروشگاه تیمچه هستند. اگر برای خرید های کودکان و فرزندانتان به دنبال فروشگاه هستید باز هم تیمچه جای مناسبی است. لوازم تحریر، اسباب بازی و لوازم کودکان و نوزادان در این سایت موجود است. اگر به سلامتی و زیبایی خودتان اهمیت می دهید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را می توانید از تیمچه با بهترین قیمت تهیه کنید. خواروبار، وسایل ورزش و پوشاک هم آخرین دسته ها از محصولات موجود در تیمچه هستند.

دریافت کد تخفیف های تیمچه 

مزایای اصلی یک خرید اینترنتی کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان است. حالا اگر راهی باشد تا باز هم هزینه های خرید اینترنتی را کاهش داد می شود این خرید را بهترین راه رفع نیاز ها دانست. برای آسان تر شدن و جذاب تر شدن تجربه خرید اینترنتی تخفیف هات پیشنهاد های ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما می توانید بیشترین تخفیف های فعال برای خرید اینترنتی از تیمچه را در سایت تخفیف هات مشاهده کنید. استفاده از این کد تخفیف تیمچه بسیار آسان است. فقط کافی است که قبل از خرید به تخفیف هات سر بزنید. چون با مراجعه به سایت تخفیف هات شما علاوه بر کد تخفیف تیمچه می توانید کد تخفیف ایسام یا کد تخفیف داروکده و ... هم دریافت کنید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D9%83%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%D9%8A%D9%81-%D8%AA%D9%8A%D9%85%DA%86%D9%87



:: برچسب‌ها: تخفیف تیمچه , تخفیف ایسام , تخفیف داروکده , سایت تخفیف هات ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

قطعا معروف ترین فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون و دیجی کالا معروف ترین سامانه هایی که خدمات را آنلاین ارائه می دهند مانند filimo، Netflix که خدماتی برای تماشای فیلم ارائه می کنند و ... همگی استراتژی تخفیف خود را دارا هستند. یکی از راه های فروش بیشتر و در نتیجه موفقیت بیشتر کسب و کار های اینترنتی ارائه کردن خدمات با تخفیف است. البته هر نوع تخفیفی هم خوب نیست و کسب و کار ها باید بدانند که اصول تخفیف دادن و روش های تخفیف چیست؟ در این مقاله موارد زیر را بررسی می کنیم تا با انواع روش ها برای تخفیف بیشتر آشنا شوید و از یک سایت معتبر اینترنتی مانند تخفیف هات بهترین تخفیف اسنپ مارکت و ... بگیرید.

• استراتژی تخفیف

• انواع روش های تخفیف

• انواع تخفیف در بازاریابی

• چقدر تخفیف بدهیم

• نحوه بیان تخفیف

• تخفیف پلکانی چیست؟

• اصول تخفیف دادن

• ایده های تخفیف

• چگونه تخفیف ندهیم

استراتژی تخفیف

 

استراتژی تخفیف:

استراتژی تخفیف از رایج ترین روش ها برای افزایش فروش در کسب و کار های اینترنتی می باشد. قیمت گذاری با تخفیف در واقع نوعی استراتژی است که فروش را بیشتر می کند. استراتژی تخفیف به طور معمول با کاهش قیمت کالا ها و خدمات همراه است. البته در نظر داشته باشید که همیشه هم استراتژی تخفیف مؤثر نیست و ممکن است با یک استراتژی تخفیف غلط آسیب های زیادی به کسب و کار وارد شود. استراتژی تخفیف در مواقعی بسیار به شما کمک می کند و در مواقعی دیگر آسیب ها و ضرر هایی را به کسب و کار وارد می کند. استراتژی تخفیف اگر به درستی عمل کند، می تواند منجر به صعود نرخ بازگشت سرمایه شود و اگر برعکس عمل کند می تواند کاهش شدید سود را در پی داشته باشد. متداول ترین روش های استراتژی تخفیف شامل موارد زیر است:

• تخفیف های حجمی

• تخفیف های فصلی

• تخفیف های تبلیغاتی

• تخفیف برای کالاهای مشتری آور

• حراجی های یکی بخر دو تا ببر

• تخفیف به مشتریان وفادار

• تخفیف عضویت

• تخفیف به ازای معرفی مشتری های جدید

 

روش های تخفیف

تخفیف های حجمی: منظور ازتخفیف های حجمی این است که مشتری هر چقدر خرید بیشتری انجام دهد هزینه ی کمتری را پرداخت خواهد کرد. در واقع این نوع تخفیف ها باعث می شود تا مشتری تشویق به خرید بیشتر شود. استرتژی تخفیف به این صورت است که مثلا اگر کاربری بیش از 10 سفارش ثبت کرده است، از تخفیف حجمی برخوردار شود.

تخفیف های فصلی: از رایج ترین و بهترین استراتژی تخفیف همین تخفیف های فصلی است. این روش فروش را به شدت زیاد می کند. این روش تخفیف فروش محصولات هر فصل را در پایان فصل به اوج خود می رساند.

تخفیف های تبلیغاتی: تبلیغ های تبلیغاتی را بر روی محصولی خاص و به صورت کوتاه مدت ارائه دهید. در این روش مشتری اطمینان خاطر دارد که اگر در زمان تخفیف موفق به خرید کالایی نشده است باز هم فرصت دارد تا بعدا از تخفیف ها استفاده کند. 

تخفیف برای کالا های مشتری آور: برخی از کالا ها هستند که اگر با تخفیف به فروش برسند حتما مشتریان زیادی خواهند داشت. از این رو امکان خرید دیگر کالاها نیز توسط مشتری بالا می رود و ممکن است اجناس دیگری را از فروشگاه اینترنتی شما سفارش دهد. 

یکی بخر دو تا ببر: این روش نیز بسیار مشتری را راغب به خرید می کند. در واقع شما با این روش محصول مورد نظر را با تخفیف 50% به فروش می رسانید و این گونه نیست که یکی از کالا ها را رایگان به مشتری بدهید.

تخفیف به مشتریان وفادار: شما باید کاری کنید که مشتری احساس خاص بودن داشته باشد و برند شما برای آن ها حس خوب ایجاد کند. شما می توانید با روش های مختلف به مشتریان وفا دار خود تخفیف ارائه دهید و مثلا مشتریانی که خرید بیشتری دارند و یا مشتریانی که قدیمی تر هستند.

تخفیف عضویت: زمانی که کاربر در سایت و سامانه ی شما عضو می شود، برای اینکه او را راغب به اولین خرید نمایید، می توانید تخفیف عضویت و یا اولین خرید برای او در نظر بگیرید. با این روش نیز حتما فروش خود را بالا خواهید برد.

تخفیف به ازای معرفی مشتری های جدید: در واقع این استراتژی تخفیف برای برندهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند بسیار کاربرد دارد و باعث می شود برند آن ها شناخته شود. در این روش به ازای معرفی مشتری جدید و معرفی سامانه ی شما به دیگران، می توانید برای مشتریان تخفیف در نظر بگیرید.

مزیت های استراتژی تخفیف:

• کسب مشتریان جدید

• افزایش فروش

• رهایی از محصولات قدیمی 

• خالی شدن انبار

• ایجاد رشد سالم در فروش و ...

انواع روش های تخفیف:

برخی از روش های تخفیف را در بخش قبلی بررسی کردیم. اما روش های متداولی برای تخفیف دادن در کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. موارد زیر از انواع روش های تخفیف است که اکثر فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند.

• تخفیف های درصدی

• تخفیف های مبلغی

• تخفیف جهت حمل رایگان 

• تخفیف با هدیه رایگان

• پیشنهاد های تخفیف دار مدت دار

• تخفیف با پیش فروش

• تخفیف های های فصلی و مناسبتی

• تخفیف معرفی مشتری جدید

• تخفیف سقف تعداد و یا مبلغ خرید

• تخفیف های مخصوص شبکه های اجتماعی

• تخفیف مخصوص خرید اول

• کد تخفیف

با این روش های تخفیف و روش هایی که در بخش استراتژی تخفیف بیان کردیم شا می توانید فروش خود را بالا ببرید. همچنین با این رو ش ها محبوبیت زیادی در میان کاربران خود پیدا خواهید کرد و درصد مشتریان وفادار شما بالا می رود.

انواع تخفیف در بازاریابی:

همانطور که گفتیم تخفیف گذاری افزایش فروش اینترنتی را به دنبال خواهد داشت. تخفیف در بازاریابی روش های مختلفی دارد و باید با استراتژی تخفیف همراه می باشد. مهم ترین مواردی که برای تخفیف در بازاریابی بسیار اهمیت دارد و مؤثر است موارد زیر را شامل می شود:

• با یک پیشنهاد شگفت انگیز بازدید کنندگان جدید را هدف قرار دهید.

• به مشتریان وفدار خود پاداش بدهید.

• تخفیف گذاری مناسبتی را فراموش نکنید.

• حس عجله و اضطرار در خرید را برای مشتری ایجاد کنید.

• برای محصولات جدید تخفیف در نظر بگیرید.

• برای خرید بیشتر تخفیف بیشتر در نظر بگیرید.

• برای مشتریان خود، تخفیف های خاص در نظر بگیرید.

• به صورت بسته ای و یا پکیج تخفیف بدهید.

• بازیابی سبد خرید های رها شده را فراموش نکتید.

• با بازاریابی دهان به دهان تخفیف بدهید.

• در دورهمی ها و رویدادها به شرگت کنندگان تخفیف بدهید.

روش های فوق در واقع از تأثیر گذار ترین روش های تخفیف دادن است که برای تخفیف در بازاریابی بسیار استفاده می شود. با این روش های بازاریابی قطعا فروش صعودی خواهید داشت و کسب و کارتان رشد خوبی را تجربه خواهد کرد. پس از تخفیف در بازاریابی غافل نشوید و حتما آن را به کار گیرید.

چقدر تخفیف بدهیم؟

زمانی که می خواهیم قمیت گذاری کنیم و تخفیف هایی را برای کالا و خدمات در نظر بگیریم قطعا یکی از سخت ترین کارها را در پیش داریم. قیمت گذاری کار خیلی سختی است و اگر به درستی انجام نشود قطعا سود و درآمد را به شدت کاهش می دهد. چند قانون مهم برای استراتژی قیمت گذاری وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

• ارزش خدماتی را که به مشتری ارائه می دهید را به خوبی بشناسید.

• برای افزایش سود قیمت گذاری کنید.

• عادت تخفیف دادن را در فروش تقویت کنید.

• از استراتژی قیمت گذاری ساده استفاده کنید:

1. قیمت گذاری پرمایه و گران

2. قیمت گذاری خنثی

3. قیمت گذاری نفوذی

یکی از روش هایی را که می توانید برای تخفیف دادن کالا ها استفاده کنید این است که دو کالا را به صورت ترکیبی یک پکیج کنید و در یک بسته به فروش برسانید. در این حالت بهتر می توانید تصمیم گیری کنید که چقدر تخفیف بدهید تا با تخفیف دادن ضرر نکنید.

نحوه بیان تخفیف:

شما به عنوان یک فروشنده باید نحوه بیان تخفیف را بلد باشید. فرض کنید می خواهید دو کالا را در یک پیکیج به فروش برسانید و 20 هزار تومان تخفیف بدهید. میزان تخفیف را چگونه بیان میکنید؟ مثال زیر بسیار دید شما را برای نحوه بیان تخفیف باز می کند. برای مثال ترکیب دو کالا را با قیمت 60 هزار تومان و 40 هزار تومان در نظر بگیرید. مجموع قیمت هر دو کالا با یکدیگر 100 هزار تومان می شود. شما تخفیف 20 هزار تومانی را برای کالا در نظر گرفته اید. تخفیف 20 هزار تومانی در واقع تخفیف 20 در صدی است. 

شما می توانید مقدار تخفیف را این گونه بیان کنید که مثلا اگر هر دو کالا را با هم خریداری کنید 20% تخفیف می گیرید. و یا اینگونه بیان کنید که اگر کالای 60 هزار تومانی را همراه با کالای 40 هزار تومانی خرید کنید برای کالای 40 هزار تومانی، 50% تخفیف می گیرید. در هر دو حالت شما 20 هزار تومان تخفیف می دهید اما تأثیر 20 درصد و 50 درصد در ذهن مخاطب متفاوت است. پس قطعا با این مثال درک کردید که نحوه بیان تخفیف چقدر مهم است و چگونه مشتری را برای خرید راغب می کند تا از تخفیف شما استفاده کند. اگر نحوه بیان تخفیف را درست انجام دهید قطعا فروش خدمات و محصولات شما افزایش خواهد یافت.

تخفیف پلکانی چیست؟

شاید خیلی افراد با مفهوم تخفیف پلکانی آشنا نباشند و ندانند که تخفیف پلکانی چیست. در واقع یکی از ابزار های پر استفاده برای جذب مشتری تخفیف های پلکانی است. فروشگاه ها با تخفیف پلکانی می توانند تخفیف های زیادی را برای گروه های مختلف کالا و یا مشتری های خاص تعریف کنند. در ادامه بررسی می کنیم که ویژگی های

• امکان انتخاب تخفیف بر اساس قیمت و نوع کالا

• امکان انتخاب نحوه ی محاسبه به دو روش، بعد از اعمال تخفیف های قبلی و مبلغ اولیه

• امکان انتخاب نحوه ی اعمال در فاکتور به صورت کلی و سطری

• امکان انتخاب نوع فاکتور

• امکان اعمال تخفیف در بازه زمانی خاص و ...

اصول تخفیف دادن:

تخفیف دادن هم اصولی دارد و زمانی که می خواهید تخفیف هایی را برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید باید با اصول تخفیف دادن آشنا باشید. در واقع جذاب ترین بخش در هنگام خرید تخفیف هایی است که بر روی محصولات اعمال شده است. از آن جایی که تخفیف دادن نقش اساسی بر روی کاهش و افزیش فروش دارد پس حتما اصول تخفیف دادن را بلد باشید. برخی از اصول تخفیف دادن شامل موارد زیر می باشد:

• بزرگی برند و ارتباط آن با تخفیف را در نظر داشته باشید.

• اهداف تخفیف را بدانید و کاملا آن ها را در نظر بگیرید.

• شرایط مناسب و ایده آل محصول را در نظر بگیرید.

• علاوه بر شرایط محصول لازم است که شما شرایط مشتری را نیز در نظر داشته باشید.

• شرایط مشتری و شرایط محصول را که در نظر گرفتید از شرایط بازار غافل نشوید.

ایده های تخفیف:

همانطور که بررسی کردیم تخفیف سود را افزایش می دهد، مشتری های جدیدی را جذب می کند، سهم بازار را افزایش می دهد و ویژگی های مثبت زیادی برای فروش دارد. از این رو برای بهره مندی از تأثیرات مثبت تخفیف لازم است که ایده های تخفیف را نیز بشناسید. در ادامه برخی از ایده های تخفیف که بسیار مؤثر هستند را نام می بریم:

• تخفیف را برای همه ی محصولات در نظر نگیرید و به محصولات جداگانه تخفیف بدهید.

• زمان تخفیف را به شدت محدود کنید.

• تخفیف ها را با مناسبت ها ترکیب کنید.

• از تخفیف های متعدد پرهیز کنید.

• در خرید بعدی تخفیف بدهید.

با این ایده ها برای تخفیف می توانید فروش خود را تا حد زیادی بالا ببرید. 

چگونه تخفیف ندهیم؟

به عنوان یک فروشنده در نظر داشته باشد که تخفیف دادن همیشه هم خوب نیست و همیشه فروش را افزایش نخواهد داد. تخفیف دادن معایبی مانند معتاد شدن مشتری به تخفیف، ایجاد حس بد برای فروشنده و کاهش درآمد را دارا می باشد. شاید برایتان سوال باشد که چگونه تخفیف ندهیم؟ قطعا روش هایی وجود دارد که شما می توانید با به کارگیری آن ها به مشتری تخفیف ندهید. برای مثال زمانی که مشتری از شما تقاضای تخفیف می کند به او بگویید اگر مبلغ خرید شما مثلا 100 هزار تومان شود، 10 درصد به او تخفیف می دهید. یا مثلا اگر مشتری از محصولی به تعداد بیشتر خرید کند درصدی از مبلغ را به او تخفیف می دهید. همچنین می توانید به مشتری بگویید اگر دفعات خرید خود را بیشتر کند می توانید در دفعات بعدی برای خرید به او تخفیف بدهید.

در واقع با این روش ها ممکن است که مشتری دیگر درخواست تخفیف از شما نکند. همچنین اگر این روش ها را در پیش بگیرید مشتری ممکن است بیشتر خرید کند تا از تخفیف های خدمات و محصولات شما بهره مند شود. از این رو تخفیف دادن به نفع شما می شود چرا که فروش شما را افزایش خواهد داد.  با خواندن این مقاله قطعا با فواید و مضرات تخفیف آشنا شده اید. از این رو لازم است تا روش های لازم را در فرآیند فروش خود به کار گیرید تا در کسب و کار خود موفق شوید. برای دریافت بهترین کد های تخفیفی مانند کد تخفیف تیمچه یا کد تخفیف انتن و ... کافیست وارد سایت تخفیفی تخفیف هات شوید. 

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81



:: برچسب‌ها: کوپن اسنپ مارکت , کوپن تیمچه , کوپن انتن , خرید انلاین , خرید اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

در این مقاله که توسط تیم محتوای تخفیف هات تهیه شده است به معرفی بهترین سایت تخفیف در ایران خواهیم پرداخت. اگر می خواهید با سایت های تخفیف گروهی مانند نت برگ و تخفیفان و سایت های ارائه دهنده کد تخفیف برای خریدهای آنلاین بیشتر آشنا شوید، از مطالعه این مقاله غافل نشوید تا بتوانید به راحتی تخفیف اسنپ و ... را دریافت کنید. فهرست مطالب این مقاله به شرح زیر می باشد:

فهرست مطالب

- بهترین سایت تخفیف ایرانی کدام است؟

- تخفیفان، یکی از بهترین سایت ‌های تخفیف گروهی

- نت برگ، جزو اولین وب سایت‌ های خرید گروهی در ایران

- هم خرید و عرضه کالا با تخفیف مناسب

- بن هدیه و کد تخفیف برنامه ‌های مختلف در وب سایت موپن

- نیو تخفیف، مرجع ارائه کد ‌های تخفیف

- جستجو در بین بهترین کد های تخفیف در وب سایت کو تخفیف

- دریافت جدیدترین و بهترین تخفیف‌ ها با عضویت در خانواده چتر بازان

- خرید ارزان با کد تخفیف رایگان در وب سایت کانال تخفیف

- تخفیف هات، مناسب ترین بستر برای خرید‌های ارزان قیمت

- سایت تخفیف گروهی گلدتگ

- آشنایی با سایت تخفیف گروهی این سو‌، یکی از بهترین سایت های تخفیف گروهی

- جمع بندی مقایسه سایت های تخفیف ایرانی

بهترین سایت تخفیف ایرانی کدام است؟

امروزه سایت‌ های زیادی در حوزه تخفیف ‌های گروهی راه ‌اندازی شده‌ اند. این وب سایت ها با خدماتی که به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‍دهند در تلاشند که خود را به عنوان بهترین سایت تخفیف معرفی کنند. نکته‌ای که باعث میشود مشتریان زیادی جذب یک وبسایت تخفیف برای خرید گروهی در ایران بشود، رایگان بودن خدمات میباشد. رایگان بودن خدمات به معنی ارائه کدهای تخفیف کاربردی میباشد. در واقع یکی از مهمترین ملاک های تشخیص بهترین سایت های تخفیف گروهی همین مسئله می‌باشد. ایده‌ی کسب و کارهای اینترنتی عموماً با ارائه کدهای تخفیف شکل می‌گیرد. فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مخاطبان بیشتر در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیفی ارائه می‌دهند و شما را نسبت به خرید از آن فروشگاه اینترنتی ترغیب می‌کنند. ما در ادامه قصد داریم بهترین سایت‌های تخفیف گروهی را معرفی کنیم و پس از مقایسه کردن آن‌ها، شما بتوانید بهترین سایت تخفیف ایرانی را بشناسید.

تخفیفان، یکی از بهترین سایت‌ های تخفیف گروهی 

 اولین وب سایت تخفیف گروهی که در ایران راه‌اندازی شد، وب‌سایت تخفیفان نام دارد. تخفیفان تاکنون تعداد زیادی خرید گروهی با 40 الی 80 درصد تخفیف ارائه کرده است که اکثر آنها شامل خدمات مختلفی نظیر بلیط کنسرت، استفاده از منوی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معتبر، تفریح و سرگرمی می‌باشد. طبق آماری که توسط خود وب‌سایت تخفیفان ارائه شده است، بیشترین کوپن فروخته شده مربوط به استفاده از ماشین‌های صحرایی بوده که تعداد 901 کوپن فروخته شده است. برای اطلاع از پیشنهادهای روزانه تخفیفان می‌توان در خبرنامه آن به شکل رایگان عضو شد تا پیشنهادهای تخفیفان به صورت روزانه برایتان ایمیل شود. تخفیفان تنها سایت تخفیف گروهی در ایران است که موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شده است. با توجه به همین موضوع می‌توان تخفیفان را به عنوان بهترین سایت تخفیف ایرانی شناخت.

نت برگ، جزو اولین وب سایت ‌های خرید گروهی در ایران

نت برگ یکی دیگر از وب‌سایت های تخفیف گروهی می‌باشد که با یک فاصله بیست روزه بعد از تخفیفان شروع به کار کرده است. صاحبان این کسب و کار اینترنتی تلاش زیادی برای راه‌اندازی وب‌سایت خود داشتند به طوری‌که تنها روند انتخاب نام برای این وبب‌سایت تخفیف گروهی نزدیک به 4 ماه زمان برده است. نت برگ با تبلیغاتی مناسب و هوشمندانه ورود خود به بازار کسب و کار اینترنتی ایران را اعلام کرد. قبل از تاسیس رسمی این وب‌سایت تمامی مراحل مربوط به راه‌اندازی از طریق وبلاگ به مردم اطلاع رسانی می‌شد. نت برگ تاکنون بیش از30 هزار پیشنهاد تخفیف گروهی ارائه کرده که فروش 702 کوپن پیست کارتینگ مجموعه آزادی تهران بیشترین فروش این وب‌سایت بوده است. نت برگ در مقایسه با وب‌سایت هایی نظیر صدرا، کرج آفر، ایران تیکت، آفکادو، تیپ بازار و.... عملکرد استثنایی داشته است و به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود.

هم خرید و عرضه کالا با تخفیف مناسب

همخرید تاکنون 14 پیشنهاد برای فروش ارائه داده که نسبت به دو وب سایت تخفیفان و نت برگ کم‌کارتر محسوب می‌شود. هم خرید ویژگی‌های خاصی دارد که در نت برگ و تخفیفان کمتر دیده شده است. طراحی هم خرید جذاب‌تر و کمی کودکانه به نظر می‌رسد که تداعی‌کننده محیطی دوستانه و فانتزی است. نوع نگارش توضیحات هر پیشنهاد ارائه شده در همخرید، خودمانی‌تر و عامیانه است. به این ترتیب، با هر ایمیلی که یک معامله را به مشتریان پیشنهاد می‌کنند از جملات طنزگونه و بعضاً عامیانه نیز استفاده می‌شود. اگر شما هم تمایل دارید که از خدمات وب سایت هم خرید که به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود، بهره‌مند شوید، کافی است به وب سایت هم خرید مراجعه کنید.

 بن هدیه و کد تخفیف برنامه‌های مختلف در وب سایت موپن

موپن، اولین پلتفرم بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف و کوپن‌های فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین است. موپُن بستری برای رقابت و معرفی خدمات آنلاین است تا فروشگاه‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را راحت‌تر به مشتریان معرفی کنند. همچنین فروشگاه‌ها می‌توانند از آمار، ارقام و بازخورد کاربران مطلع شده و کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را به نحو احسن و با بازدهی بیشتر برگزار کنند. از مهم‌ترین مزایای این وب سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

• موپن اولین و بزرگترین سایت ارائه دهنده کد تخفیف در ایران است.

• برای هر کد تخفیف، این امکان قرار داده شده است تا کاربران به آن امتیاز دهند و نظر خود را با بقیه در میان بگذارند.

• موپن تنها کدهای تخفیف قانونی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

نیو تخفیف، مرجع ارائه کد ‌های تخفیف

یکی دیگر از وب‌سایت هایی که در حوزه تخفیف‌های گروهی فعالیت می‌کند وب سایت نیو تخفیف می‌باشد. هدف از راه اندازی این وب سایت کمک به مردم برای انتخابی هرچه هوشمندانه‌تر می باشد. در نیو تخفیف تلاش می‌شود تا با بررسی دقیق تخفیف های ارائه شده و ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد آنها، کالاها و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید. استفاده از خدمات نیوتخفیف رایگان می باشد و هدف اول و اصلی این وب سایت تنها کمک به مردم خوب کشورمان می باشد. نیو تخفیف شاید در آینده بتواند گوی رقابت را از سایر وب‌سایت های تخفیف گروهی نظیر ارزان‌کده، بانی سایت، موکاتگ، شیراز تخفیف و...  به عنوان بهترین سایت تخفیف گروهی در ایران شناخته شود. اگر قصد استفاده از خدمات این وب‎‌سایت را دارید، کافی است به نشانی اینترنتی Newtakhfif.com مراجعه کنید.

جستجو در بین بهترین کد های تخفیف در وب سایت کو تخفیف

کو تخفیف پلتفرمی برای معرفی لحظه‌ای کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی است. شما می‌توانید کد تخفیف خرید از فروشگاه های اینترنتی، تاکسی اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، رزرو تور، رزرو هتل و خرید بلیط استخر را با تخفیف در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با چند کلیک بدست ‌آورید. در کو تخفیف همیشه از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا، دیجی استایل، اسنپ مارکت، اسنپ فود، اسنپ و... کد تخفیف هست. در ادامه می‌توانید لیستی از خدمات این وب‌سایت را مشاهده کنید:

• کد های تخفیف مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی

• کد تخفیف جهت استفاده از تاکسی های اینترنتی

• رزرو هتل و اقامتگاه با استفاده از کدهای تخفیف مقرون به صرفه

• خرید بلیط سینما و تئاتر با هزینه‌های بسیار پائیظ

دریافت جدیدترین و بهترین تخفیف‌ها با عضویت در خانواده چتر بازان

اگر شما بخواهید یک محصولی را از دیجی کالا یا سایت فروشگاهی دیگری بخرید یا از سایت سفارش آنلاین غذا سفارشی داشته باشید برای خرج کمتر و تخفیف لازم است که کد تخفیف داشته باشید بدین ترتیب از خرید خود نیز راضی‌تر خواهید بود. نیاز به دانستن کد تخفیف از خدمات آنلاین باعث راه‌اندازی سایت تخفیف گروهی چتربازان شد. شما پس از مراجعه به این وب‌سایت برای دسترسی به کدهای تخفیف مورد نظر خود با توجه به شرکت و دسته بندی‌ای که قصد خرید دارید کدهای تخفیف موجود را دریافت کنید و خرید ارزان‌تری داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید با عضویت در کانال و ربات تلگرامی چتر بازان جز اولین نفرات باشید که از این پیشنهادات با خبر می شوید. چتربازان در تلاش است که بتواند خود را به عنوان بهترین سایت تخفیف ایرانی معرفی کند. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت چتر بازان از خدمات این وب‌سایت بهره‌مند شوید.

خرید ارزان با کد تخفیف رایگان در وب سایت کانال تخفیف

وب سایت کانال تخفیف مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است. در حال حاضر با همراهی استارت‌آپ ها انواع کد تخفیف، مسابقه، کمپین و جشنواره های صدها برند معتبر، اپلیکیشن و مراکز خدمات آنلاین را به اطلاع مخاطبان رسانده می‌شود. دیجی کالا، اسنپ، اسنپ فود، استادکار، تپسی، سینماتیکت، علی بابا، فیلیمو، اسنپ مارکت، باسلام، بیمیتو و ماز از جمله این وب‌سایت ‌هاست. کانال تخفیف اکنون در کنار وب‌سایت های تخفیف گروهی نظیر ورناپ، ژاکت، سی برگ و گروپان به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی در ایران شناخته می‌شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وب سایت عبارتند از:

• اشتراک و انتشار جدیدترین کدهای تخفیف فروشگاه ها و سایت های ارائه خدمات آنلاین

• بستری مناسب برای تبلیغ رایگان کسب و کارهای اینترنتی و افزایش درآمد فروشگاه

• امکان ورود به سایت فروشگاه از طریق لینک خرید

• امکان جستجوی سریع یک سایت و مشاهده کدهای تخفیف آن به ترتیب تاریخ

تخفیف هات، مناسب ترین بستر برای خرید‌های ارزان قیمت

یکی از بهترین وب‌سایت هایی که در حال حاضر کدهای تخفیف متنوعی را ارائه می‌دهد، وب سایت تخفیف هات می‌باشد. شما در وب سایت تخفیف هات می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده به صدها کد تخفیف دسترسی داشته باشید. برای راحتی مخاطبان، این کدهای تخفیف در دسته‌بندی های مختلفی ارائه شده است. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید. تمامی کدهای تخفیفی که در این وب‌سایت وجود دارد، قبل از قرار داده شدن بر روی وب‌سایت توسط کارشناسان تست می‌شود. زمانی‌که کارشناسان از فعال بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند این کدهای تخفیف جهت استفاده در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که تمامی خدماتی که وب سایت تخفیف هات به شم ارائه می‌کند رایگان می‌باشد. بنابراین شما نیازی نیست که برای استفاده از خدمات این وب‌سایت، هزینه‌ای پرداخت کنید.

سایت تخفیف گروهی گلدتگ 

سایت گلدتگ در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. می‌توان گفت گلدتگ یکی از بهترین سایت‌های تخفیف گروهی است که با تیم حرفه‌ای خود یک استراتژی بلندمدت را دنبال می‌کند. در واقع هدف این سایت ارائه بهترین خدمات با قیمت‌های استثنایی در سراسر کشور به منظور جذب مشتریان طلایی است. این سایت تخفیف گروهی به دنبال این است که با به کارگیری بهترین روش‌ها برای جذب مشتری و رفع نیاز کاربر، هیچ مشتری نتواند پیشنهادات هیجان انگیز و فوق‌العاده آن را نادیده بگیرد. امکانات و ویژگی‌های سایت تخفیف گروهی گلدتگ عبارت است از:

• وجود سربرگ‌های مختلف بر طبق دسته‌های لوازم جانبی موبایل، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، انواع خوراکی

• وجود سربرگ‌های تخفیف‌های بیست و چهار ساعت گذشته، پیشنهادات ویژه خدمات، پیشنهادات ویژه کالا

• دسته بندی کالا‌ها و خدمات به دسته‌های کالای دیجیتال، لوازم خانه، پوشاک، ورزش و سرگرمی، لوازم شخصی

آشنایی با سایت تخفیف گروهی این سو‌، یکی از بهترین سایت های تخفیف گروهی

این سو اولین موتور جستجو برای کالا‌‌های ایرانی است. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرد و به سمتی حرکت نمود که آن را از یک فروشگاه کالا‌های ایرانی فراتر ببرد. به عبارت دیگر این سو وب سایتی است که در آن هر تولید کننده یا فروشنده‌ای قادر خواهد بود تا در آن خود را با یک پنل اختصاصی معرفی کرده و محصولات خود را عرضه کند. این وب سایت در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سایت تخفیف گروهی شناخته می‌شود و در تلاش است که با بهتر کردن کیفیت و کمیت خدمات خود، مخاطبان بیشتری را جذب وب سایت خود کند. 

جمع بندی مقایسه سایت های تخفیف ایرانی

انتخاب یک وب‌سایت به عنوان بهترین سایت تخفیف کار سختی است. در این وبلاگ سعی کردیم بهترین سایت تخفیف ایرانی را معرفی کنیم و مزایای هر وب‌سایت را به اختصار بیان کنیم. هم‌چنین به این نکته اشاره شد که هر کدام از این سایت‌ها در زمینه خاصی موفق‌تر عمل کرده یا امکانات ویژه‌ای برای ارائه دارند. وب‌سایت های نت برگ و تخفیفان جزو اولین و موفق‌ترین وب‌سایت های تخفیف گروهی هستند. برخی از این وب‌سایت ها نظیر وب‌سایت تخفیف هات سعی در ارائه بهترین خدمات دارند. رضایت مخاطبان جزو مهم‌ترین اهداف تیم تخفیف هات می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از این وب‌سایت ها را انتخاب کنید و خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. هم‌چنین شما می‌توانید از خدمات وب سایت‌های دیگری نظیر تخفیف برتر برتر بهره ببرید. وب سایت تخفیف برتر یکی دیگر از بهترین سایت تخفیف گروهی می‌باشد. برای دریافت تخفیف های بیشتر مانند کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت یا کد تخفیف تیمچه کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81



:: برچسب‌ها: تخفیفان , دیجی کالا , تخفیف هات , اسنپ مارکت، خرید آنلاین، فروشگاه آنلاین، کوپن تخفیفی اسنپ، کوپن تخفیفی تیمچه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

همواره در زندگی ما میزان زیادی از پولمان صرف هزینه های مازاد و خرید لوازم غیر ضروری و بدون کاربرد می شود و از این طریق بخش زیادی از پولمان هدر می رود.کاهش هزینه های زندگی، یکی از مهمترین روشهای پس انداز کردن پول است که با بکارگیری آن می توانید با نگرانی کمتر و با اطمینان خاطر بیشتری ماه را به پایان برسانید و در بلند مدت یک زندگی راحت و به دور از مشکل داشته باشید. شما می توانید با روش هایی که برای تهیه لیست هزینه های زندگی که در این بخش معرفی می کنیم، جلوی از بین رفتن تدریجی پول را بگیرید و مدیریت هزینه های زندگی خودتان را به دست بگیرید. به این ترتیب تعدادی از این راهکارهای مهم برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خانواده را با هم بررسی می‌کنیم.

 معرفی راه های کاهش هزینه های زندگی 

 یکی از راه هایی که می توانید هزینه های زندگی و کلیه خرج های خودتان را در مدت زمان یک ماه بررسی کنید، همچنین برایتان مشخص شود که پولتان را کجاها خرج می کنید. این است که پولهایی را که برای مواردی بابت اجاره خانه، مواد غذایی، پوشاک، قبض و اینترنت گرفته تا پول خرید خوراکی هایی نظیر آدامس و...  هزینه می کنید، با جزئیات بالا حتی با احتساب ته مانده پول خورد جیب هایتان حساب کنید. برای اجرای این کار بهتر است یک جدول مخارج زندگی روی کاغذ ترسیم کنید و لیست هزینه های زندگی ماهیانه تان را در آن ثبت کنید.

 تهیه برنامه مناسب صرفه جویی هزینه های زندگی

گاها خرید به صورت حضوری از فروشگاه ها و سوپر مارکت های بزرگ برای خیلی از افراد جذاب تر است برای اینکه کلیه مایحتاج های مورد نیاز خودشان را تهیه کنند. اما مسئله این است که زمانی که از این فروشگاه ها خریداری می کنید ممکن است ناخودآگاه چشمتان به خوردنی های بسیار متنوع دیگر بیفتد و سبب شود که در یک نگاه و بدون فکر انواع کالاهای غیر ضروری را خریداری کنید. خوب است  که برای حل این مسئله، لیست لوازم مورد نیازتان را از قبل، در منزل بنویسید و خارج از این لیست چیزی نخرید. در واقع با این کار لیست هزینه های زندگی را بهتر می توانید ترسیم کنید.

بهترین روش برای مدیریت هزینه های زندگی 

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه های زندگی، استفاده از تخفیف ها و فروش های فوق العاده ای است که بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ ارائه میکنند. زیرا بعضی از برندها در زمانی که فروش کمتری دارند، با تخفیف های 50 تا 70 درصدی خدماتشان را عرضه می کنند. معمولا این مدل تخفیف ها در آخر هر فصل، ارائه می شود که اقلام را زیر قیمت عرضه می کنند. در این شرایط خوب است به این فروشگاه ها مراجعه نمایید و یک خرید کلی داشته باشید. در این روش می توانید میزان قابل توجهی پول پس انداز کنید و با این اقدام مهم می توانید به بهترین نحو ممکن کاهش هزینه های زندگیتان را شاهد باشید.

صرفه جویی در هزینه رستوران و غذای بیرون 

اگر از آن گروه افرادی هستید که در یک هفته، 2 الی 3 بار به رستوران می روید و علاقه مند هستید بعد از غذا دسر میل کنید، برای  کاهش هزینه های زندگی و مخارجتان می توانید دسر را حذف کنید. به دلیل اینکه مصرف دسر بلافاصله بعد از غذا ضروری نمی باشد، همچنین که یک هزینه اضافی در نظرگرفته می شود. با این اقدام علاوه بر مدیریت هزینه های زندگیتان، از خوردن وعده اضافی و پر خوری نیز جلوگیری کرده اید. یک روش دیگر این است که همیشه یک خوراکی مختصر و انرژی بخش به همراه داشته باشید تا اگر بیرون از منزل، گرسنه شدید بتوانید راحت تر با وسوسه رستوران رفتن یا خرید تنقلات گران قیمت مقابله کنید. تخفیفان رستوران یکی از راه های کاهش هزینه و صرفه جویی برای سفارش غذا می باشد.

نحوه صحیح خرید کردن 

از مکانهای متنوع و موقعیت های گوناگونی استفاده کنید تا بهترین خریدتان را انجام دهید. به عنوان نمونه اغلب فروشندگان خدمات کامپیوتری و تلفن همراه برای جلب رضایت مشتریان تازه، پیشنهاد و تخفیف های ویژه به آن ها ارائه می کنند. پس خیلی مهم است اگر شرکتی که شما مشتری ثابت آن هستید برای شما کد تخفیف در نظر بگیرد و امکاناتی در اختیارتان قرار بدهند. اما اگر تسهیلاتی برای شما قائل نشدند بهتر است سراغ شرکت دیگری بروید و از تسهیلات آنها بهره مند شوید. این کار سبب می شود شما مقداری پول پس انداز کنید. این گونه است که امکان کاهش هزینه های زندگی را ایجاد می کنید. چرا که برای رسیدن به مبلغ زیادی پول، بایستی در هزینه های جزئی صرفه جویی کنید.

یادداشت هزینه های جاری و روزانه 

برای کاهش هزینه های زندگی، خوب است که دفترچه ای را تهیه کنید و کلیه هزینه ها را از جمله مبالغ بالا تا کوچکترین هزینه های روزانه را در آن ثبت کنید. این اقدام، می تواند یکی از بهترین روش ها باشد تا در مسیر پس انداز کردن پول قرار بگیرید. برای این اقدام مهم بایستی برای هزینه های مازاد خود حد و مرز قائل شوید. همچنین مقداری پول برای مخارج یک ماه خود کنار بگذارید و طبق برنامه ریزی از آن استفاده کنید. اگر مقداری از این پول برایتان باقی ماند، آن را پس انداز نمایید. مثلا تعیین زمان خراب‌شدن خودرو یا هزینه‌های منزل قابل پیش‌بینی نیستند، پس ضروری است که بودجه‌ای را برای این جور مواقع کنار بگذارید. اگر شما بتوانید به‌طور تدریجی مبالغی را ذخیره کنید، می‌توانید از قرض گرفتن نیز در امان بمانید. 

چگونگی کاهش هزینه های زندگی و نحوه پس انداز کردن آن

اولین اقدام این است که برای مدیریت هزینه‌ها بایستی حتما برنامه‌ریزی کنید و تصمیمات مهمی بگیرید. جهت صرفه جویی هزینه های زندگیتان از گاز و برق به بهترین نحو و به درستی استفاده کنید. برای مثال زمانی که از منزل خود خارج می شوید کلیه لامپها را خاموش کنید و همچنین وسایل برقی را هنگام استفاده نکردن و خروج از محل از برق بکشید. چیزهایی را بخرید که چندین بار بتوان از آن ها استفاده کرد؛ مثلا باتری های قابل شارژ. حتی اگر قیمت اولیه این گونه اجناس کمی بالاتر باشد، در طول زمان موجب صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد. یا اینکه مثلا از هزینه های تلفن و اینترنت می توانید کم کنید یعنی کاری کنید که بتوانید مکالمات خود را به ویژه خارج از کشور را از طریق اینترنت و چت تصویری انجام دهید.

مدیریت هزینه های تفریحی 

برای صرفه جویی هزینه های زندگی، می توانید تفریح و سرگرمی های ارزان تر را انتخاب کنید و یا تعداد دفعات تفریحات، به ویژه گران قیمت ترین آن را تا آن جایی که امکان دارد، کاهش دهید. برای مثال به جای رفتن بیش از اندازه به رستوران ها، 1بار در هفته به رستوران بروید و مکان های ارزان تر را انتخاب کنید. شاید بتوانید در بسیاری از زمینه ها، خدمات ارزان قیمت تر ولی با کیفیت را جایگزین خدماتی کنید که هم اکنون از آن ها استفاده می کنید. همچنین حواستان به زمان حراج بسیاری از خدمات باشد؛ وب سایت هایی وجود دارند که تخفیف های لحظه آخری مثلا برای خرید بلیط کنسرت، شهربازی و... با آفر های 50 تا 70 درصدی عرضه می کنند.

کاهش هزینه های زندگی در حوزه مواد غذایی

برای کنترل و مدیریت جدول مخارج زندگیتان بهتر است در ابتدای هر هفته، لیست مواد غذایی بر اساس نیازتان را تهیه کنید. یکی از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که به جای کارت بانکی، پول نقد به‌اندازه خریدتان به همراه داشته باشید تا در صورت وسوسه شدن نتوانید بیشتر از بودجه‌ای که از قبل در نظر گرفته‌اید، هزینه کنید. همه تلاش شما باید در راستای این باشد که پولتان را برای اهدافی بزرگتر برای مثال، خرید یک خانه پس انداز نمائید. در چنین مواقعی که شما هدفمند هستید و برای رسیدن به خواسته هایتان متعهد باشید، به هیچ عنوان پولتان را برای خوردنی های غیر ضروری هدر نمی دهید. و یا مثلا به جای نمونه های گران قیمت تر و خارجی از خدماتی ارزان تر ولی با کیفیت مناسب استفاده نمائید. استفاده از کد تخفیف افق کوروش نیز یکی از راه های کم کردن هزینه در حوزه مواد غذایی می باشد.

کاهش هزینه ها  در حوزه لباس و پوشاک

افرادی هستند که به دنبال برندهای معروف و نام تجاری خاصی هستند و علاقه مند هستند لباسهای به اصطلاح مارک دار بخرند. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید، بهتر است گاهی به برندهای مشابه ارزان تر نیز توجه کنید. در اکثر مواقع، اجناس تفاوت زیادی با هم ندارد، اما یکی از آنها با برند خاص و گران‌تر از بقیه است که می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد. در این مواقع خوب است برای خرید اجناس مورد نیازتان بیشتر از اینکه به برند آنها توجه داشته باشید، به کیفیت آن توجه بیشتری داشته باشید. هنگامی که  کالای خاصی را گران‌تر از اجناس مشابه آن می‌خرید، در بیشتر موارد به جای قیمت اصلی آن محصول،  تنها پول نام تجاری و یا برند آن را پرداخته‌اید.

استراتژی های صرفه جویی در هزینه های زندگی 

برای مدیریت هر چه بهتر هزینه های زندگی خوب است با سایت های خرید و فروش ارزان و همیشه تخفیف دار در فضای اینترنت آشنا شوید. فروشگاه های آنلاین بسیاری موجود هست که افراد می توانند اجناسی را که به آن دیگر احتیاجی ندارند، به فروش برسانند و یا کالاهایی را با قیمت ارزان تهیه کنند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که اجناسی را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید را به این روش به فروش برسانید. در بیشتر موارد، نیاز شما با یک جنس دست دوم سالم و تمیز کاملا رفع می‌شود. امروزه با وجود این وب سایت ها که در دسترس همه افراد قرار دارد، می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت‌های متنوع جستجو و نیازتان را برطرف کنید. برای پوشاک و کالای زنانه و مردانه می توانید از تخفیف هات کد هدیه 724 را دریافت نمایید.

روش های کنترل هزینه برای افراد متاهل 

یکی از روش های مدیریت هزینه ها برای افراد متاهل این است که بهتر است قبل از شروع نوشتن برنامه، هزینه های خود را با سایر اعضای خانواده در میان بگذارند تا آن ها نیز از برنامه ریزی مالی آن ها آگاه باشند. به دلیل اینکه بسیاری از افرادی که جوان تر هستند و به تازگی تشکیل خانواده داده اند بدون همراهی خانواده هایشان نمی توانند از پس مخارج هایشان بر آیند. بنابراین خوب است که راجع به تصمیمات و مزایای آن با خانواده بیشتر صحبت کنند و تاکید کنند که با این نوع پس انداز، به فکر آینده بهتر و رفاه خانواده هستند.

چگونگی برگزاری مهمانی و جشن به صورت مقرون به صرفه تر

خوب است هر ماه پولی را برای هزینه هایی که ممکن است به صورت سالیانه با آن مواجهه شوید و پرداخت کنید را کنار بگذارید. مثلا اگر یک مهمانی و یا جشن تولد خواستید برگزار کنید، این کار به شما این امکان را می دهد که در این جور مواقع بدون ترس و نگرانی از پس هزینه های مهمانی بدون اینکه به حقوقتان دست بزنید، بر آیید. البته یک جشن تولد می‌تواند مقدار زیادی از پس‌انداز شما را از بین ببرد. خوب است بدانید که یک مهمانی و یا جشن تولد به دلیل خاطراتی که در آن اتفاق میفتد، جذاب است نه به خاطر آن میزان پولی که هزینه می‌شود. شما می‌توانید بدون اینکه هزینه زیادی کنید به میهمانهایتان خوش بگذرد و از لحظه‌هایشان لذت ببرند. 

روش هایی جهت کاهش جدول مخارج زندگی و خانواده 

یکی دیگر از روش های کاهش هزینه های زندگی این است که هنگامی که کالایی را می بینید و دلتان می خواهد آن را بخرید، همان موقع برای خرید آن تصمیم نگیرید. بهتر است 24 ساعت به خودتان زمان دهید و خیلی خوب 

درباره آن فکر کنید و بعد اگر همچنان تصمیم داشتید آن را خریداری کنید. بنابراین اگر به این نتیجه رسیدید که هزینه آن کالا مقرون به صرفه هست، برای خرید آن اقدام نمائید. پس خیلی مهم است که قبل از هر خریدی مطمئن شوید آنچه برایش هزینه صرف می کنید به آن واقعا نیاز دارید یا نه تنها یک وسوسه زود گذر است. با این کار ساده می توانید از هزینه های اضافی و غیر ضروری پیشگیری به عمل آورید. 

با این روش ها در هزینه های زندگی صرفه جویی کنید 

صرفه جویی در هزینه های زندگی یکی از مهمترین روشهای پس انداز کردن پول است که با بکارگیری آن می توانید با نگرانی کمتر و با اطمینان خاطر بیشتری ماه را به پایان برسانید و در بلند مدت یک زندگی راحت و به دور از مشکل داشته باشید. اگر در طول مسیر کاهش هزینه های زندگی برای رسیدن به اهدافتان، کالایی را خریداری کرده اید که ضروری نبوده، خودتان را سرزنش نکنید و فرضتان بر این موضوع نباشد که ولخرج هستید. امروزه در دنیایی زندگی می کنید که مملو از جاذبه های تجاری و تبلیغاتی بسیاری است، بنابراین همیشه نمی توانیم مقابل وسوسه هایمان بایستیم. مهم این است که دوباره قوانین رو پیاده سازی کنید و اگر اینکه امروز زیادی از حد مجاز خرج کردید، به این معنا نیست که حتما فردا هم بیش از اندازه خرج خواهید کرد.

برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند تخفیف اسنپ فود یا کد تخفیف ایران کوک کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C



:: برچسب‌ها: تخفیفان , دیجی کالا , تخفیف هات , اسنپ فود، ایران کوک، فروشگاه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

فروشگاه اینترنتی در واقع یک وب سایت و یا اپلیکیشنی است که اطلاعات مربوط به محصولات را به کاربر نمایش می دهد و امکان خرید محصول به صورت آنلاین را برای او فراهم می کند. برخی از فروشگاه های اینترنتی به صورت تخصصی فعالیت می کنند و برخی دیگر انواع محصولات را از دسته های مختلف به فروش می رسانند. منظور از فروشگاه اینترنتی تخصصی فروشگاه های آنلاینی هستند که تنها یک نوع کالا می فروشند. برای مثال می توان به وب سایت هایی که تنها فروش کتاب و یا تنها فروش لباس را انجام می دهند اشاره کرد.
امروزه دیگر هیچ کالایی وجود ندارد که نتوان آن را به صورت اینترنتی تهیه کرد. فروشگاه های اینترنتی در همه ی حوزه ها فعالیت می کنند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم. هنگامی که خرید اینترنتی انجام می دهیم می توانیم با داشتن کد تخفیف مخصوص آن فروشگاه اینترنتی خرید ارزانتری را تجربه کنیم.

فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
یک فروشگاه اینترنتی باید ویژگی های دارا باشد تا محبوب و مورد اعتماد کاربران بشود. در ابتدا ظاهر وب سایت و یا همان طراحی رابط کاربری مهم ترین عامل محبوبیت است زیرا کاربر زمانی که سایت را باز می کند ابتدا زیبایی سایت نظر او را جلب می کند. مراحل خرید آسان، تجربه ی کاربری خوب، امکان جستجوی پیشرفته و سریع، دسته بندی خوب محصولات، کیفیت خوب و قیمت مناسب کالاها از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی است. گارانتی بازگشت وجه و مرجوع کالا، ارسال به موقع و سریع سفارشات نیز از دیگر ویژگی هایی است که یک وب سایت را برای کاربران قابل اعتماد می کند.
برخی از وب سایت ها تخفیف های ویژه برای کاربران در نظر می گیرند و از این جهت میان کاربران بسیار محبوب می شوند. علاوه بر این برخی از وب سایت ها مانند تخفیف هات وجود دارند که کد تخفیف انحصاری برای انواع فروشگاه های اینترنتی به کاربران ارائه می کنند. کاربران در هنگام سفارشات اینترنتی خود می توانند با داشتن کد تخفیف کالای مورد نظر خود را ارزانتر خریداری کنند.

معروف ترین فروشگاه اینترنتی ایران:
معروف ترین فروشگاه اینترنتی ایران، دیجی کالا است. دیجی کالا از قدیمی ترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین است که دارای وب سایت و اپلیکیشن می باشد. کاربران دیجی کالا تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توانند از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنند. امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال، پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، بهداشتی و هر محصولی که مورد نیازتان باشد از این فروشگاه آنلاین قابل تهیه است. در دیجی کالا امکان خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی نیز وجود دارد و کاربران می توانند به راحتی محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنند.
دیجی کالا
زمانی که از دیجی کالا محصولی را خریداری می کنید امکان پرداخت وجه کالا درب منزل برایتان وجود دارد. یکی دیگر از خدمات دیجی کالا این است که 7 روز ضمانت بازگشت کالا را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین زمانی که از دیجی کالا خرید می کنید، دیجی کالا تضمین اصل بودن کالا را به شما می دهد.

معرفی سوپرمارکت های آنلاین:
برخی از فروشگاه های اینترنتی امکان خرید محصولات سوپرمارکتی را برای کاربران به وجود آورده اند. انواع محصولات سوپرمارکتی را می توان از این فروشگاه های اینترنتی مانند اسنپ مارکت تهیه کرد. برای مثال می توان از اسنپ مارکت، اکالا، بیار، تزول، شاپگرام، دیجی کالا، رادیکالا، مدیسه و ...نام برد.
اسنپ مارکت یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه ی محصولات سوپرمارکتی است که با همکاری اسنپ و هایپر استار فعالیت می کند. برخی از محصولات سوپرمارکتی در این فروشگاه اینترنتی دارای تخفیف هستند و برای بهره مندی از تخفیف های بیشتر می توان از کد تخفیف اسنپ مارکت استفاده کرد. خرید محصولات سوپرمارکتی از فروشگاه های اینترنتی به راحتی انجام می شود و با ارسال سریع به دست مشتری می رسد.
انواع محصولات مانند لبنیات، خواربار، نوشیدنی، مواد شوینده، لوازم بهداشتی، تنقلات، انواع کنسروها و ... را می توان از سوپر مارکت های آنلاین تهیه کرد. کدتخفیف اسنپ مارکت، کد تخفیف مدیسه، کد تخفیف دیجی کالا و ... را برای خریدهای سوپرمارکتی می توان از وب سایت تخفیف هات به صورت رایگان دریافت کرد.
سوپرمارکت

خرید میوه و سبزیجات آنلاین:
علاوه بر محصولات سوپرمارکتی، امکان خرید میوه وسبزیجات نیز به صورت آنلاین میسر شده است. اگر به سایت های فروش میوه و سبزیجات مراجعه کنید میبینید که همه ی انواع میوه های ایرانی و خارجی را موجود دارند. از این سایت ها امکان خرید انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات را دارید. بعضی از این وب سایت ها امکان سفارش میوه های خشک شده و میوه های اسلایس شده برای پذیرایی مراسم ها را نیز برای کاربران فراهم کرده اند.
از معروف ترین وب سایت های فروش میوه باید از بازرگام، هفت میوه، مستر میوه، فروشگاه اینترنتی میوه، سبزی من، میوه پلاس و ... نام ببریم. همچنین خرید میوه از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا، اکالا و ... نیز امکان پذیر می باشد.

خرید محصولات پروتئینی به صورت آنلاین:
جالب است بدانید که امروزه خیلی از افراد خرید محصولات پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و میگو را به صورت اینترنتی انجام می دهند. دارافود، مستر قصاب، بندر ماهی، ماهی دریا، میت کالا و ... از معروف ترین سایت های فروش اینترنتی محصولات پروتئینی هستند.
شما می توانید مواد پروتئینی را از سوپرمارکت دیجی کالا و همچنین فروشگاه اینترنتی اکالا نیز تهیه کنید. در هنگام خرید از هر کدام از سایت های نام برده شده با داشتن کد تخفیف وب سایت مربوطه می توانید خرید ارزانتری را تجربه کنید.

پر تخفیف ترین فروشگاه های اینترنتی کتاب:
یکی از محصولاتی که فروش اینترنتی بالایی دارد، کتاب است. کتاب ها از محبوب ترین کالاها هستند و فروش بالایی دارند. خرید کتاب با تخفیف یکی از لذت بخش ترین خرید ها به حساب می آید. معمولا زمانی که کتاب را از فروشگاه های فیزیکی تهیه می کنیم در مواقع خیلی کم موفق به گرفتن تخفیف می شویم، اما با خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب به راحتی می توانیم از تخفیف های آنلاین برخوردار شویم.
معمولا کتاب ها دسته بندی ها و موضوعات مختلفی دارند. در فروشگاه های آنلاین کتاب امکان خرید انواع کتاب کودک و نوجوان، کتاب درسی و کمک درسی، کتاب های فلسفی، رمان، کتاب های علمی، تاریخی و ... وجود دارد. اگر بخواهیم مهم ترین، معروف ترین و پر تخفیف ترین فروشگاه های آنلاین کتاب را نام ببریم باید به گاج مارکت، سی بوک، شهر کتاب و ... اشاره کنیم.
گاج مارکت امکان خرید آنلاین کتاب های کمک درسی، کتاب های عمومی، کتاب های کودک و نوجوان و ... را برای کاربران فراهم کرده است. به صورت روزانه کالاهای بسیار خوب و پر طرفدار گاج مارکت با تخفیف های بسیار خوب در قسمت گاجانه قرار می گیرد و کاربران می توانند این محصولات را ارزانتر خریداری کنند. کد تخفیف گاج مارکت یکی دیگر از راه هایی است که امکان خرید ارزانتر را برای کاربران فراهم می کند. همچنین دیگر فروشگاه های اینترنتی دیگر نیز به طرق مختلف تخفیف هایی را برای کاربران در نظر می گیرند و لذت خرید آنلاین کتاب را برای کاربران افزایش می دهند.

بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید پوشاک ایرانی و خارجی:
یکی از جذاب ترین خرید های اینترنتی مربوط به خرید لباس و پوشاک می باشد. معمولا برای خرید لباس ساعت های زیادی را در بازار میچرخیم تا لباس مورد علاقه ی خود را پیدا کنیم. گاها شاید به مراکز خریدی مراجعه نماییم که لباس مد نظر ما اصلا در آن مرکز خرید وجود نداشته باشد. اگر در چنین موقعیتی قرار بگیریم باید به دیگر مراکز خرید مراجعه کنیم، تا شاید لباس مورد پسند خود را پیدا کنیم. فروشگاه های آنلاین پوشاک تقریبا این مشکل را برای ما حل کرده اند. وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که برای خرید پوشاک طراحی شده اند انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه را دارند و کاربران با مراجعه به این سایت ها و اپلیکیشن ها می توانند در کمترین زمان ممکن پوشاک مورد علاقه ی خود را بیابند.
شاید عده ای از افراد به دلیل اینکه سایز لباس ها گاها استاندارد نیست و یا اینکه نمی دانند چه سایزی را باید سفارش دهند از خرید پوشاک به صورت اینترنتی اجتناب کنند. اما وب سایت هایی که فروش انواع پوشاک را انجام می دهند جدول تعیین سایز برای تمامی لباس ها دارند و این مشکل را برای کاربران حل کرده اند. با این وجود برخی از وب سایت ها امکان مرجوع کالا را در صورت وجود مشکل برای کاربران فراهم کرده اند.
حال نوبت به آن رسیده است تا برخی از بهترین و معروف ترین فروشگاه اینترنتی مربوط به پوشاک را معرفی نماییم. دیجی استایل، مدیسه، شیکسون، بانی مد، تگموند و ... از معروف ترین و پر مخاطب ترین فروشگاه های آنلاین پوشاک هستند. این وب سایت ها بهترین، جدیدترین و متنوع ترین پوشاک را به کاربران نمایش می دهند و امکان خرید آنلاین لباس با مناسب ترین قیمت را برای کاربران فراهم می کنند. پوشاکی که از فروشگاه های آنلاین خریداری می کنید درب منزل به شما تحویل داده می شود. اگر از سایت تخفیف هات کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف مدیسه، کد تخفیف بانی مد و سایر فروشگاه های اینترنتی پوشاک را دریافت کنید می توانید ارزانتر خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی:
جالب است بدانید یکی از پر مخاطب ترین فروشگاه های اینترنتی مربوط به فروشگاه هایی است که در حوزه ی لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند. این وب سایت ها معمولا خرید محصولات برندهای معروف دنیا در حوزه ی آرایشی بهداشتی را برای کاربران فراهم کرده اند. گاها کم یاب ترین محصولات آرایشی را می توان در فروشگاه های اینترنتی این حوزه یافت. انواع محصولات آرایشی، محصولات مراقبت پوست و بدن، محصولات مراقبت مو، انواع عطر و ادکلن و لوازم بهداشتی و لوازم های برقی شخصی مانند ریش تراش و ... از این وب سایت ها قابل تهیه است.
از مهم ترین و معروف ترین وب سایت های ایرانی که در حوزه ی آرایشی و بهداشتی فعالیت می کنند می توان از وب سایت خانومی، مدیسه، روبان، مدیاژ و ... نام برد. جدیدترین و بهترین لوازم آرایشی اصل را می توان از این فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد. همچنین با داشتن کد تخفیف خانومی، کد تخفیف مدیسه و ... برای خرید لوازم آرایشی می توان خرید آنلاین ارزانتری را تجربه کرد.

برترین فروشگاه اینترنتی حوزه ی الترونیک و دیجیتال:
همانطور که می دانیم معروف ترین فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیک و دیجیتال، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. این سایت با قدمت بیش از یک دهه امروزه معتبرترین و معروف ترین وب سایت برای خرید محصولات الکترونیک و لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل، تبلت، خرید لپ تاپ و ... می باشد. در دیجی کالا امکان خرید محصولات الکترونیک از بهترین برندها با بهترین قیمت بازار وجود دارد. همچنین برخی از سایت ها وجود دارند که در رقابت با دیجی کالا گاها قیمت های مناسب تری را برای کالاهای دیجیتال در نظر می گیرند.
در حوزه ی دیجیتال خیلی کم وب سایت های معروفی داریم که به صورت تخصصی تنها لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل و ... را به فروش برسانند. از میان این وب سایت ها می توانیم تکنولایف، کالاتیک، دیجی دو، دیجی آنلاین، مرجع موبایل ایران، آل دیجیتال، تبلت فون و ... را نام ببریم.
فروشگاه های دیگری نیز هستند که تنها محصولات دیجیتال را به فروش نمی رسانند و یک فروشگاه اینترنتی جامع و کامل هستند. این فروشگاه ها مانند دیجی کالا عمل می کنند و جزو برترین فروشگاه های آنلاین ایران هستند. اگر بخواهیم به بهترین فروشگاه های اینترنتی که لوازم دیجیتال نیز می فروشند اشاره کنیم می توانیم از زنبیل، ایمالز، مدیسه و... نام ببریم.
اگر قصد خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون، هندفری و دیگر لوازم دیجیتال را دارید می توانید با مراجعه به سایت های نام برده شده انواع کالا ها را بررسی نمایید. همچنین می توانید قیمت محصول مورد نظر خود را در هر یک از وب سایت ها بررسی کنید و ارزان ترین قیمت را پیدا کنید. در نظر داشته باشید که با داشتن کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف مدیسه و سایر فروشگاه های آنلاین نیز می توانید خرید ارزانتری را تجربه کنید.

معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی:
لوازم خانگی از آن دسته از محصولات است که مردم تمایل دارند خرید این وسایل را به صورت آنلاین انجام دهند. اما قیمت لوازم خانگی در مقایسه با کالا هایی مانند پوشاک، لوازم آرایشی و ... گران تر است. به همین دلیل برای خرید این نوع محصولات کاربران ترجیح می دهند از وب سایت های معتبر و معروف تر خرید خود را انجام دهند. اگر بخواهیم معتبرترین فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی را نام ببریم دیجی کالا، ایمالز، زنبیل، مدیسه و ... هستند. لازم به ذکر است که لوازم خانگی برقی مانند یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و... را می توان از وب سایت های برند محصول خریداری کرد. همچنین محصولات خانگی را از وب سایت فروشگاه هایی مانند شهروند و ... نیز می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید.
در این مقاله سعی کردیم بهترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین ایران را معرفی کنیم و همچنین راه های بهره مندی از تخفیف های آنلاین را نیز معرفی کردیم. شما می توانید با خرید اینترنتی از مزایای خرید آنلاین مانند صرفه جویی در زمان و هزینه، مقایسه ی قیمت ها و بررسی نظرات کاربران در مورد محصولات بهره مند شوید. برای دریافت کد ها و تخفیف های بیشتر مانند تلوزیون اینترنتی رایگان یا کد تخفیف گاچ مارکت کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: تخفیفان , دیجی کالا , تخفیف هات , کوتخفیف , چتربازان , نت برگ , موپن ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fatemechekin

امروزه اکثر خدمات به صورت آنلاین ارائه می شود و همچنین بیشتر افراد خرید های خود را به صورت آنلاین و از فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند. در این صورت به جز کد تخفیف راه دیگری برای تخفیف گرفتن آنلاین وجود ندارد. وب سایت های ارائه دهنده ی تخفیف های آنلاین و تخفیف های گروهی زیادی هستند که در ایران فعالیت می کنند. برای مثال می توانیم از موپن، takhfifan ، نت برگ، چتر بازان، کوتخفیف، تخفیف هات و offch نام ببریم. در واقع معروف ترین سایت هایی که خدمات تخفیف آنلاین و تخفیف گروهی را به کاربران ارائه می دهند همین سایت هایی است که نام بردیم و در ادامه ویژگی های هر یک را بررسی می کنیم و آن ها را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

شما از طریق این پلتفرم ها می توانید با فروشگاه های اینترنتی و سایت های ارائه دهنده ی خدمات بیشتری نیز آشنا شوید. با بررسی کد های تخفیف و پیشنهاد های تخفیف دار موجود در این سایت ها می توانید بهترین و ارزان ترین خدمات و فروشگاه های ایتنرنتی مانند کمترین قیمت کایت سواری را پیدا کنید.همچنین می توانید با کد های تخفیف موجود در این سایت ها تخفیف های بیشتری نیز بگیرید. امیدواریم با خواندن این مقاله سایت های ارائه دهنده ی تخفیف های آنلاین و آفلاین را بهتر بشناسید.

موپن

موپن، مرجع رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی:
موپن یکی از پلتفرم های بررسی، اشتراک گذاری و معرفی کد های تخفیف و کوپن فروشگاه های اینترنتی و مراکز خدمات آنلاین می باشد. این پلتفرم کوپن های تخفیف دیجی کالا، اسنپ، تپسی، اسنپ فود، دیجی استایل، سینما تیکت، علی بابا، ایرانسل و ... را به کاربران خود عرضه می کند. همچنین موپن بستری برای معرفی خدمات آنلاین نیز می باشد تا فروشگاه ها بتوانند خدمات خود را راحت تر به مشتریان ارائه کنند و کاربران نیز بتوانند با مقایسه ی خدمات بهترین و ازران ترین خدمات را پیدا کنند. دسته بندی خدمات mopon شامل موارد زیر می باشد:

• اپراتور تلفن همراه و اینترنت

• تاکسی اینترنتی

• تخفیف گروهی

• خدمات آنلاین

• رزرو هواپیما و هتل

• سفارش غذا

• فروشگاه اینترنتی

• فروشگاه مد و لباس

• کتاب

• مشاوره و آموزش

• موسیقی، تئاتر و سینما

چتربازان، اشتراک گذاری کد تخفیف و کوپن فروشگاه ها و خدمات آنلاین:
یکی دیگر از وب سایت هایی که کد تخفیف برای فروشگاه های اینترنتی و خدمات آنلاین ارائه می دهد، چتربازان است. چتر بازان در واقع در ابتدا کار خود را از گروهی در شبکه های اجتماعی آغاز کرد و به دلیل استقبال زیاد کانال و سایت چتر بازان راه اندازی شد. چتر بازان با کسب و کارهایی همکاری می کند که کاربران به آن ها نیاز دارند و برایشان مفید است. دسته بندی خدمات چتربازان شامل موارد زیر می باشد:

• سفارش غذا

• فروشگاه اینترنتی

• حمل و نقل

• سوپر مارکت

• بلیت و سفر

• خدمات

• مد، لباس و بهداشتی

• کتاب و خدمات آموزشی

• سینما، موسیقی و فیلم

• بیمه

• اپلیکیشن

• اینترنت و اپراتورها

چتربازان

Offch، کانال تخفیف و مرجع رایگان اشتراک گذاری کدهای تخفیف:
کانال تخفیف offch یک مرجع رایگان اشتراک گذاری کوپن و کد تخفیف فروشگاه های آنلاین، خدمات و کسب و کار های اینترنتی است. سایت offch در حال حاضر کد تخفیف و آفر بیش از 750 فروشگاه و کسب و کار آنلاین مانند دیجی کالا، اسنپ، تپسی و ... را به کاربران ارائه می دهد. ویژگی های سایت offch مواردی است که در زیر اشاره کرده ایم:

• اشتراک جدید ترین کد های تخفیف فروشگاه ها و کسب و کار های آنلاین

• بستری مناسب و رایگان برای کسب و کار های آنلاین

• جستجوی سریع سایت ها و کد های تخفیف

• بررسی و تست کد های تخفیف موجود در سایت

• نمایش مدت زمان کد تخفیف

• امکان ورود به سایت مقصد از طریق سایت کانال تخفیف

• رایگان بودن خدمات سایت کانال تخفیف

دسته بندی خدمات سایت کانال تخفیف نیز شامل موارد زیر می باشد:

• فروشگاه اینترنتی

• تاکسی و حمل و نقل

• اپراتورهای مخابراتی

• سفارش آنلاین غذا

• کتاب و کتاب خوانی

• آموزش دانشگاهی

• موسیقی و سینما

• آرایشی بهداشتی

• تخفیف گروهی

• مد و لباس

• گردشگری

• خدمات

• سایر

کوتخفیف

کوتخفیف، مرجع رایگان کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی:
یکی دیگر از پلتفرم هایی که کد تخفیف برای فروشگاه ها و خدمات آنلاین ارائه می کند، کو تخفیف است. از وب سایت و اپلیکیشن کو تخفیف می توانید کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، اکالا، چنگال، مدیسه، فیلیمو و سایر فروشگاه ها و خدمات اینترنتی را دریافت کنید. اپلیکیشن کو تخفیف را می توانید از کافه بازار و گوگل پلی دریافت کنید و برای دسته بندی های زیر کد تخفیف دریافت کنید:

• سفارش غذا

• تاکسی اینترنتی

• اپراتور تلفن همراه و اینترنت

• تخفیف گروهی

• خدمات آنلاین

• رزرو هواپیما و هتل

• فروشگاه اینترنتی

• موسیقی، تئاتر و سینما

• ورزشی

تخفیفان، سایت تخفیف و خرید گروهی در تور، کالا و خدمات:
سایت تخفیفان یکی از اولین، بهترین و معتبر ترین سایت های خرید و تخفیف گروهی است. takhfifan هر روز تخفیف های زیاد و جذاب 40 تا صد در صدی را به کاربران خود ارائه می دهد. خدمات تخفیفان در حال حاضر برای شهر های تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و مازندران ارائه می گردد. تخفیف های رستوران، هتل، تور، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه و ... را می توانید از تخفیفان تهیه کنید. دسته بندی خدمات takhfifan شامل موارد زیر می باشد:

• رستوران و کافی شاپ

• تفریحی و ورزشی

• آموزش

• سلامتی و پزشکی

• هنر و تئاتر

• زیبایی و آرایشی

• خدمات

• تور و سفر

• کالا

• کد تخفیف

تخفیفان

سایت تخفیف و خرید گروهی نت برگ:
نت برگ یکی دیگر از اولین و معتبر ترین سایت های تخفیف و خرید گروهی است که روزانه خدماتی با 40 تا 99 درصد تخفیف به کاربران خود پیشنهاد می دهد. پیشنهادهای تخفیف دار netbarg برای مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، آرایشی و ... می باشد. ویژگی های مثبت سایت تخفیف گروهی netbarg شامل موارد زیر می باشد:

• تخفیف های هیجان انگیز

• خرید ارزان و بدون واسطه

• صرفه جویی در زمان و هزینه

• تضمین کیفیت خدمات

• پشتیبانی کامل در تمامی مراحل

• پرداخت آنلاین

• خدمات تجارت امن

دسته بندی های خدمات سایت تخفیف گروهی netbarg به شکل زیر است:

• رستوران و فست فود

• تفریحی و ورزشی

• پزشکی و سلامت

• هنر و تئاتر

• آموزشی

• زیبایی و آرایشی

• کالا

• تورهای مسافرتی

• کد تخفیف

• پیشنهادات لوکس

• خدمات

• لحظه آخری

تخفیف هات، بی نهایت تخفیف بگیر:
تخفیف هات یکی دیگر از وب سایت هایی است که کد تخفیف رایگان و تست شده برای فروشگاه های اینترنتی و خدمات آنلاین به کاربران ارائه می کند. در تخفیف هات هیچ کد تخفیفی به فروش نمی رسد و تمامی کد های تخفیف به صورت رایگان به کاربران عرضه می گردد. همه ی کد تخفیف های takhfifhot تست شده و معتبر هستند. هدف تخفیف هات این است که کاربران خرید اینترنتی ارزان و مقرون به صرفه تری را تجربه کنند. دسته بندی خدمات وب سایت تخفیف هات شامل موارد زیر می باشد:

• خدمات اینترنتی

• هایپر مارکت

• لوازم دیجیتال

• ورزش، سلامت و پزشکی

• مد، پوشاک و زیبایی

• نوزاد، کودک و نوجوان

• ساختمان

• لوازم خانه و آشپزخانه

• سایر دسته ها

برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف دیجی استایل یا نت رایگان همراه اول کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید. 

منبع : https://takhfifhot.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%85%D9%88%D9%BE%D9%86



:: برچسب‌ها: تخفیفان , دیجی کالا , تخفیف هات , کوتخفیف , چتربازان , نت برگ , موپن ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()