اینترنت نامحدود بهتر است یا اینترنت حجمی؟
نوشته شده توسط : fatemechekin

اینترنت نامحدود بهتر است یا اینترنت حجمی؟
برای اینکه بدانیم اینترنت نامحدود بهتر است یا اینترنت حجمی ابتدا باید بدانیم اینترنت نامحدود و اینترنت حجمی چیست و چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. به همین دلیل در ادامه به بررسی این دو اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر شما پرداخته ایم که عبارت هستند از :

اینترنت نامحدود
اینترنت نامحدود همان طور که از نامش پیداست حجم مشخصی ندارد. یعنی شما برای خریداری آن همانند دیگر اینترنت ها لازم نیست یک حجم معین مانند 10 گیگ خریداری کنید. به عبارتی ساده تر به صورت بی نهایت می توانید از اینترنت استفاده کنید. در تعریفی تخصصی تر نامحدود یعنی پهنای باند بین ۸ نفر تقسیم شود مثلا برای اینترنتی که دارای سرعت ۱۲۸kb باشد حداکثر سرعت واقعی شما ۱۶kb است. در این بین وقتی سرویسی که شما از آن استفاده می ‌کنید نامحدود باشد، تا جایی که سرعت شما اجازه دهد می‌ توانید از اینترنت فایل دانلود کند. این سرویس بیشتر برای کسانی که کارشان با اینترنت و کامپیوتر است مناسب می باشد.

اینترنت حجمی
در اینترنت حجمی همان طور که از نامش پیداست چه بخواهیم و چه نخواهیم سر ماه باید یک حجم مشخص خریداری کنیم که در صورت تمام شدن آن اینترنت ما نیز قطع می شود. به عبارتی ساده تر در اینترنت حجمی ما باید هرچقدر که از اینترنت استفاده می کنیم به همان اندازه باید هزینه ای پرداخت کنیم. همچنین باید بدانید اینجا دیگر سرعت مسئله اصلی نیست چون شما می ‌توانید با حداکثر سرعت از اینترنت استفاده کنید ولی در عوض هرچقدر دانلود کنید به همان اندازه باید هزینه بدهید.
به طور کلی برای اینکه بدانید کدام یک از این دو اینترنت مناسب هستند باید به نیازی که برای استفاده دارید دقت کنید.

بهترین و جذاب ترین کد تخفیف ها در سایت تخفیف هات
برای دریافت کد تخفیف های متنوع در سایر حوزه ها مانند کد تخفیف دیجی دو یا کد تخفیف فوپ آی تی تنها کافیست وارد این سایت تخفیفی شوید.

منبع





:: برچسب‌ها: خرید اینترنت نامحدود ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: